Osnove programiranja Scratch Jr

Glavna / Moduli usposabljanja / Osnove programiranja Scratch Jr

Že veste, da je programiranje nova pismenost, ki se je lahko naučite že pri šestih letih! S programom Scratch Jr lahko majhni otroci (6-7 let) programirajo svoje interaktivne zgodbe in igre. Pri tem se naučijo reševati logične probleme, oblikovati projekte in se ustvarjalno izražati na računalniku. Oblika pouka je igriva. Pogosto menjavanje dejavnosti, veliko gibanja, skupinske igre, individualno eksperimentiranje z računalnikom, delo v parih in skupinah. Delo z računalnikom predstavlja 30 % časa, preostalih 70 % pa so variacije iger za razvijanje veščin (ustvarjalnost, komunikacija, timsko delo, kritično mišljenje). Na vsaki učni uri s skupino (8-12 oseb) delata mentor in pomočnik s pedagoškim ozadjem. Rezultat modula je oblikovanje

Značilnosti modula "Osnove programiranja Scratch Jr"

Program modula Scratch Jr na Prvi mednarodni kibernetski šoli je bil razvit ob sodelovanju ruskih in tujih IT-strokovnjakov posebej za otroke. Ne bo zapletenih matematičnih formul in dolgočasnih ur dela. Otroci se bodo na igriv način seznanili s koncepti koraka, koordinat, funkcij, zaporednih, ugnezdenih in neskončnih ciklov itd. ter jih lahko uporabili v praksi. Pod vodstvom izkušenih mentorjev bodo otroci začeli kodirati v programu Scratch Jr: s premikanjem in povezovanjem grafičnih blokov, na katerih so vsa dejanja označena s simboli, bodo oživeli like, jih pripravili do tega, da bodo hodili, skakali, plesali, govorili in peli. S spreminjanjem likov v urejevalniku Paint pa bodo lahko dodajali glasove in vstavljali svoje fotografije. 

Modul je sestavljen iz 5 učnih ur, v katerih bodo otroci: 

  • spoznali programski uporabniški vmesnik, grafične zavihke, knjižnico primerov projektov in namen modulov;
  • se naučili delati v vgrajenem grafičnem urejevalniku, vključno z barvnim zapolnjevanjem;
  • upravljali bloke, dodajali like, spreminjali njihov videz in nadzorovali njihovo gibanje;
  • se bodo naučili snemati zvok in glas, uporabljati časovnike in kopirati scenarije;
  • ustvarjati projekte z lastnimi liki in scenariji, vključno z največ štirimi stranmi;
  • naučili se bodo preimenovati obstoječe projekte in jih izbrisati.

Rezultat vsake lekcije je igra, razglednica, animirani film ali interaktivna zgodba, ki jo otrok lahko deli s prijatelji in družino prek e-pošte ali sporočilnika.

Pouk programiranja v ScratchJr v naši kiberšoli bo otrokom pomagal tudi pri:

  • razvijanju ustvarjalnega, logičnega in sistematičnega razmišljanja;
  • pridobivanju spretnosti računanja in računalniške pismenosti;
  • usposabljanju vizualnega spomina;
  • učenju izražati svoje zamisli in jih uresničevati v digitalnem svetu;
  • načrtovaovanjui svojih dejanj jasno in dosledno reševati naloge različne zahtevnosti;
  • Izbiranju pravih ukazov, dejanj, prikaza, zvočnega oblikovanja;
  • da postanejo bolj prizadevni in izboljšajo hitrost sprejemanja odločitev;
  • razvijanju spretnosti za iskanje in odpravljanje napak;
  • delu na projektu ne le pod vodstvom mentorja, temveč tudi v skupini, kar jim bo omogočilo, da se hitreje naučijo najti skupni jezik z vrstniki.

To spletno mesto uporablja piškotke in druge podobne tehnologije. Med drugim obdelujemo vaš naslov IP, da bi določili vašo regijo. Z uporabo tega spletnega mesta se strinjate, da se strinjate z pravilnikom zasebnosti tega spletnega mesta.
V redu