Tinkercad. 3D oblikovanje

Glavna / Moduli usposabljanja / Tinkercad. 3D oblikovanje

Strokovnjaki na področju 3D-modeliranja so vsako leto bolj iskani. Tridimenzionalni modeli se pogosto uporabljajo v animaciji, filmu, računalniških igrah, oblikovanju, arhitekturi, znanosti in tehnologiji.
Za razvoj modelov se uporabljajo sistemi računalniško podprtega oblikovanja, ki niso najlažje obvladljivi programi.

Okolje za 3D modeliranje Tinkercad je odlična rešitev za poučevanje otrok.Med tečajem se lahko otrok hitro nauči osnovnih veščin ustvarjanja 3D modelov in 3D tiskanja. Pridobljeno znanje mu bo omogočilo samostojno izdelavo 3D modelov in razvoj na področju 3D modeliranja.

Značilnosti usposabljanja za 3D modeliranje v programu Tinkercad

V naši šoli IT se bodo otroci med tečajem Tinkercad seznanili z eno najprimernejših spletnih storitev za 3D modeliranje in pridobili osnovne spretnosti oblikovanja. Za uporabnike je najbolj prijetno to, da je rezultat dela v tem okolju v oblaku viden takoj.

Začetniki si bodo izmislili predmete različnih oblik, jih oblikovali in uresničili. Napredni uporabniki pa se bodo seznanili z urejanjem kode mreže, ki opisuje površino predmeta, naložili bodo svoje predmete, ustvarjene v drugih programih za 3D modeliranje trdnih teles, urejali modele, prenesene iz zaloge, ter iz preprostih 3D-predmetov zbrali res zapletene oblike.

Vodilni zaposleni večjih podjetij s področja informacijske tehnologije bodo vašega otroka učili 3D modeliranja v programu Tinkercad. Naši učitelji med urami zagotovo ne bodo dolgočasni - z otroki bodo z veseljem delili svoje izkušnje in znanje ter jim razkrili vse uporabne trike in male zvijače pri delu na projektih v programu Tinkercad. Zahvaljujoč njim se bo postopek modeliranja, ki zahteva pozornost, potrpežljivost in marljivost, spremenil v ustvarjalno in razburljivo igro.

Program modula "Tinkercad. 3D oblikovanje" vključuje teoretični del (20 % pouka) in uporabo znanja v praksi (80 %).

V razredu bodo otroci:

  • spoznali prednosti in funkcije programa Tinkercad, vse njegove menije, orodja in funkcije;
  • spoznali vmesnik, navigacijo, nastavitve in vroče tipke;
  • se seznanili z metodami ustvarjanja 3D objektov;
  • delali z objekti, spreminjali njihov položaj, velikost in barve;
    • urejajo pripravljene figure iz knjižnice in ustvarjajo lastne modele;
    • se naučijo, kako izvoziti in uvoziti predmete, prevesti 2D risbe v 3D;
    • naučili se bodo, kako testirati projekte in modele poslati v tiskalnik 3D za tiskanje;
    • končane projekte bodo shranjevali v strežnik in na trdi disk kot datoteke OBJ in STL;
    • delati v skupini in ustvariti skupni projekt.

Ob koncu tečaja bo vsak otrok sposoben razviti skico kompleksnega predmeta na splošno in podrobno, naučil se bo modelirati izvirne 3D izdelke, vključno z igračami, spominki, nakitom, dekorjem ali predmeti za Minecraft. Zaključek tega modula bo prvi korak na poti vašega učenca v razburljivi svet računalniško podprtega oblikovanja.

To spletno mesto uporablja piškotke in druge podobne tehnologije. Med drugim obdelujemo vaš naslov IP, da bi določili vašo regijo. Z uporabo tega spletnega mesta se strinjate, da se strinjate z pravilnikom zasebnosti tega spletnega mesta.
V redu